Ενιαίος Φόρος Ακινήτων: Πρόταση για αύξηση του αφορολόγητου ορίου, κατά το ποσό του οφειλόμενου δανείου

Αρχική | Οι Δράσεις μας | Ενιαίος Φόρος Ακινήτων: Πρόταση για αύξηση του αφορολόγητου ορίου, κατά το ποσό του οφειλόμενου δανείου
image

“Όσα παίρναμε, θα παίρνουμε” λέει -με αυστηρό και αφοπλιστικό ύφος- όπου βρεθεί και όπου σταθεί, ο Υπουργός των Οικονομικών κ. Στουρνάρας, αναφερόμενος στον σχεδιαζόμενο Ενιαίο Φόρο Ακινήτων. “3,2 δισεκατομμύρια παίρναμε, 3,2 δισεκατομμύρια θα πάρουμε”.
Εκ πρώτης όψεως έτσι είναι. Τόσα έπαιρνε, ή τόσα σχεδίασε να πάρει και ενέκρινε μέσω του Προϋπολογισμού η Βουλή. Το ζήτημα όμως είναι ότι, ένα μεγάλο μέρος από αυτά τα 3,2 δισεκατομμύρια, δεν ήταν σταθερά, αλλά έκτακτα, τόσο σύμφωνα με την αρχική ονομασία του φόρου (Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ηλεκροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών - ΕΕΤΗΔΕ- το οποίο εξακολουθεί να είναι αμφισβητούμενης νομιμότητας, παρά τις προσπάθειες του Συμβουλίου της Επικρατείας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα), όσο και σύμφωνα με τη λογική που το είχε επιβάλει ο κ. Βενιζέλος, το Σεπτέμβριο του 2011.
Συνεπώς, όταν ο κ. Στουρνάρας μιλάει για τα 3,2 δισεκατομμύριά του, θα ήταν καλό να μη μιλάει με αυτό το αυστηρό ύφος, αλλά να δείχνει ότι ο ίδιος -πρώτος απ’ όλους- κατανοεί το πώς έχουν τα πράγματα. Επειδή συχνά το ύφος και η στάση κάποιου έχουν μεγαλύτερη σημασία, ακόμη και από την ουσία του θέματος.

Αντιλαμβανόμαστε τα αδιέξοδα του Υπουργού των Οικονομικών και του συνόλου του Κράτους. Καταδικάζουμε τους λόγους για τους οποίους οδηγηθήκαμε στα αδιέξοδα αυτά και διαφωνούμε -σε μεγάλο βαθμό- με την ακολουθούμενη πολιτική αντιμετώπισής τους. Όμως, επειδή όταν επιχειρούμε να διατυπώσουμε προτάσεις, δε θα πρέπει να είμαστε γενικά και αόριστα αφοριστικοί και επειδή ο στόχος μας είναι να προτείνουμε λύσεις και όχι να φιλοσοφούμε γύρω από θεωρίες, ας δεχθούμε ότι, όντως, το Κράτος έχει προϋπολογίσει να συλλέξει 3,2 δισεκατομμύρια από τη φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας. Άλλωστε, αυτό προβλέπεται και στον Προϋπολογισμό που ψηφίστηκε από τη Βουλή. Και εφ’ όσον -καλώς ή κακώς- ψηφίστηκε, θα δεχθούμε ότι θα πρέπει να τηρηθεί.

Επί όλων των παραπάνω, έχουμε να κάνουμε τις παρακάτω παρατηρήσεις:

α) Ο λαός, ο οποίος είναι τελικά αυτός που πληρώνει την κρίση, απαιτεί από τη Κυβέρνησή του και το ευρύτερο πολιτικό σύστημα, να αρχίσει επιτέλους να σέβεται τον αγώνα και τις θυσίες του. Και αυτό σημαίνει κάτι απλό: Σεβασμό στους φόρους του! Το οποίο με τη σειρά του μεταφράζεται σε επίτευξη αποδοτικότερης λειτουργίας του Κράτους, σε μείωση της σπατάλης και σε τιμωρία όσων τον κλέβουν και τον εξαπατούν. Αν ο λαός έβλεπε ότι γίνονται όλα αυτά και εάν έβλεπε ότι υπάρχει μία βελτιωμένη ανταποδοτικότητα έναντι των χρημάτων που καταβάλλει, τότε θα ήταν περισσότερο ανεκτικός και θα στήριζε πιο ενεργά την εθνική προσπάθεια για το ξεπέρασμα της κρίσης.

β) Το χαράτσι (ΕΕΤΗΔΕ) ήταν ένας άδικος φόρος ο οποίος επιβλήθηκε με έναν απαράδεκτο τρόπο και στηρίχθηκε πάνω σε μία βάρβαρη απειλή (διακοπή της ηλεκτροδότησης). Και βέβαια, ο λαός τιμώρησε τον εμπνευστή της, κ. Βενιζέλο, δύο φορές στις εκλογές του 2012. Το ΕΕΤΗΔΕ, πέραν του ότι ήταν άδικος ως φόρος, υπήρξε άδικο και στην κατανομή του βάρους. Δηλαδή, ήταν άδικο, να πληρωθεί ο φόρος των ακινήτων -που δημιουργήθηκε το 2011-, μόνον απ’ όσους είχαν ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα. Απλά, εκείνη τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή και με δεδομένη την ανοργανωσιά των δημοσίων υπηρεσιών, αυτά τα ακίνητα μπορούσαν να εντοπιστούν εύκολα, μέσω του μηχανισμού και των αρχείων της ΔΕΗ. Αν όντως, όπως φημολογείται, με τη θέσπιση του Ενιαίου Φόρου Ακινήτων, επιτευχθεί η διεύρυνση της φορολογικής βάσης, τότε ο συγκεκριμένος φόρος γίνεται πιο “δίκαιος”.
Σε έναν φόρο περιουσίας (επειδή περί αυτού πρόκειται) είναι αδιανόητο το κριτήριο της φορολογίας να είναι μόνον η χρήση ή όχι ηλεκτρικού ρεύματος! Είναι εντελώς άδικο να πληρώνει φόρο περιουσίας ένα διαμέρισμα που έχει ηλεκτρικό ρεύμα και να μην πληρώνει το διπλανό που τυχαίνει να είναι κενό, ή ακόμη και το διπλανό οικόπεδο το οποίο έχει μεγάλη αξία, αλλά ακόμη δεν το έχουν αξιοποιήσει.
(Θα πρέπει να γίνει κατανοητό και σαφές: Ο φόρος περιουσίας πλήττει την αξία ενός πράγματος και όχι το εάν αποφέρει εισόδημα - στην περίπτωση αυτή, το εισόδημα που δημιουργείται φορολογείται μέσα από τον φόρο εισοδήματος).

γ) Υφίσταται συνταγματική υποχρέωση του Κράτους να στηρίζει τους αδυνάτους. Όσο και με όποιον τρόπο μπορεί. Στα πλαίσια αυτής της υποχρέωσής του, το Κράτος όχι μόνο δύναται, αλλά επιβάλλεται να διαφοροποιεί τους γενικούς κανόνες φορολογίας. Και άλλωστε, το κάνει αρκετά συχνά.
Με βάση αυτό το σκεπτικό, κρίνεται ότι, τα “οριζοντίου” τύπου φορολογικά μέτρα, συχνά προκαλούν αδικίες. Ιδίως δε σε φάσεις κοινωνικής κρίσης, όπως η σημερινή.
Κατά τις τελευταίες μέρες, γινόμαστε δέκτες παραπόνων, διαμαρτυριών, ακόμη και φωνών απόγνωσης από πολίτες, εν όψει της κατάθεσης του νομοσχεδίου για τον Ενιαίο Φόρο Ακινήτων. Πέραν απ’ όσα σχόλια είναι λανθασμένα, υπερβολικά ή αυτά που οφείλονται σε ελλιπή πληροφόρηση, πολλά από τα σχόλια που δεχόμαστε είναι σωστά και βασίζονται σε δίκαια επιχειρήματα.
Έχοντας καταγράψει και συζητήσει τα σχόλια των πολιτών, καταλήγουμε σε μία πολύ συγκεκριμένη πρόταση, την οποία θα υποβάλουμε προς τον Υπουργό των Οικονομικών, προς τα πολιτικά κόμματα και τους βουλευτές. Η πρόταση αυτή έχει ως εξής:
“Πέραν του αφορολόγητου ορίου  των 50.000 ευρώ το οποίο θα προβλέπεται επί της ακίνητης περιουσίας του κάθε φορολογούμενου, θα πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη τα οφειλόμενα ποσά στις τράπεζες, τα οποία δανείστηκε κάποιος για να αποκτήσει το ακίνητό του.
Προτείνουμε την αύξηση του αφορολογήτου ποσού, κατά το ανεξόφλητο ύψος του δανείου (έως το όριο των 130.000 ευρώ), για όσους: α) έχουν εισόδημα κάτω των € 25.000, β) είναι άνεργοι, γ) χρησιμοποιούν το ακίνητο (μέχρι ορισμένης αξίας) ως πρώτη κατοικία και δ) είναι πολύτεκνοι.

Η υιοθέτηση από τον Υπουργό των Οικονομικών αυτής της απλής παραπάνω πρότασης, συνιστά μία στοιχειώδη κοινωνική πρόνοια του Κράτους για πολίτες που αποδεδειγμένα έχουν ανάγκη αυξημένης κοινωνικής προστασίας.
Ο Υπουργός ζητά από τους πολίτες να κατανοήσουν τις δύσκολες στιγμές που περνά το Κράτος μας. Λογικό είναι το αίτημα του. Όμως και οι πολίτες ζητούν από τον Υπουργό και τους βουλευτές τους, να καταργήσουν την “προκρούστεια κλίνη”, να παύσουν τα οριζόντια που θίγουν όλους και να επιδείξουν και αυτοί κατανόηση και μέριμνα για τις κοινωνικές ομάδες που τη χρειάζονται. Λογικό δεν είναι;

Ο Σύλλογος Έλληνες Φορολογούμενοι, θα διαβιβάσει αύριο την παραπάνω πρόταση προς τον Υπουργό, τα πολιτικά κόμματα και τους βουλευτές όλων των παρατάξεων.



Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (1 σχολιάστηκε):

ΧΡΗΣΤΟΣ την 07 Φεβρουαρίου 2013
avatar
ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ-ΦΟΡΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ (ΦΑΠ) (Ν.3842/2010, ΑρΘΡΑ 27-56) (Ν.3986/2011 ΑΡΘΡΟ 33) ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΥΠΟ ΨΗΦΙΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ-ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ (ΕΦΑΚ) ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΕΥΤΙΚΟΙ ΦΟΡΟΙ ΚΑΘΟΣΟΝ ΑΦΑΙΡΟΥΝ-ΣΤΕΡΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΑΥΤΗΣ-ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ-ΠΛΗΡΗΣ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ,ΨΙΛΗ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ,ΕΠΙΚΑΡΠΙΑ ΕΠ'ΑΥΤΗΣ (ΔΗΛ.ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ) ΔΗΛ. ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΕΝΑ "ΚΟΜΑΤΙ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΝΟΜΗ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΕΠ'ΑΥΤΗΣ(ΔΗΛ. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ) ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ DE FACTO ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ (Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ) ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ:
1.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΗΣ ΕΣΔΑ.
2.ΤΟ ΑΡΘΡΟ 4 ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΑΡ.1,2,5.
3 ΤΟ ΑΡΘΡΟ 17 ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΑΡ.1,2.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: TA ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΡΘΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΥΠΕΡΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΙΣΧΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.

ΣΥΝΕΠΩΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΜΕΥΤΙΚΩΝ ΦΟΡΩΝ ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΙΜΗ ΜΑΖΙΚΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ,ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΦΕΤΕΙΟ,
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ
ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΕΣΔΑ) ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ.
ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΗΛ. ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΝΟΜΙΚΟ ΑΝΑΧΩΜΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΑ Η ΔΙΕΘΝΗ) ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ-ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΟΧΙ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ.

ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΝΟΜΩΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ
(ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ).

ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΨΙΦΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΔΗΜΕΥΤΙΚΟΥ ΦΟΡΟΥ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ
1.ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ 2. ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΡΚΙΣΘΕΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
Δηλώστε μας αυτό το σχόλιο ώς μη αποδεκτό ή κακόβουλο
Επικροτήστε αυτό το σχόλιο υπερψηφίζοντάς το Αποδοκιμάστε αυτό το σχόλιο καταψηφίζοντάς το
1
συνολικά: 1 | προβολή: 1 - 1

Σχολιάστε το άρθρο

Είσοδος Μελών
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text
Newsletter
Δώστε μας το e-mail σας για να λαμβάνετε όλα τα νέα του Συλλόγου μας